söndag 29 mars 2015

Header

Just nu har det varit lugnt på pysselfronten. Jag fick böckerna tillslut och jag haft fullt upp med att läsa dem. Tyvärr har jag läst ut dem redan, men bokhyllan är full med böcker som väntar på att återses igen, så det ordnar sig nog:) 
Men lit epyssel har det blivit idag. Syster min har startat en ny blogg http://mylittlexstitchnook.blogspot.se som kommer att vara en engelsk blogg om kors stygn. Hon saknade en header till bloggen, så jag hjälpte henne att fixa en. 


Bilderna är några av de korsstygns motiv hon har broderat. Ett otroligt jobb! När jag ändå höll på passade jag på att göra en ny header till hennes vanliga blogg. Hon har känt ett tag att hon ville uppdatera den, men "såg" inte riktigt hur det skulle kunna se ut.


Hon blev jättenöjd med båda två, så det var ju kul! Och vi har pratat i telefonen flera timmar idag om allt möjligt, villket är jättetrevligt!

2 kommentarer:

  1. Tänk vad man kan hinna med när man inte pysslar...haha! Tack för all hjälp - älskar dig!
    Syrran <3

    SvaraRadera