måndag 24 mars 2014

Helgens bästa sex!

Helgens bästa sex var:

Plats 6:

Tussilagon vi hittade på prommenaden:) Årets första för mig!




Plats 5:

Hundarnas lycka när de hittade en snöhög! Här kan man prata om att ta tillvara på livets små glädjeämnen!







Plats 4:

Jag bakade lite bröd och bullar:) Det luktade gott i hela huset!



Plats 3:

Den första stjärnkudden blev klar till vardagsrummet:) Den andra har inte långt kvar heller!




Baksidan på stjärnkudden.

Plats 2:

Lördag eftermiddags Xbox Kinect spelande med barnen. De klådde mig både i bowling och golf. Jag fick i alla fall lite upprättelse i störtlopp, där fick de stryk! 


Plats 1:

Det oväntade musikalbesöket på Jesus Christ Superstar. Oväntat och häftigt, en definitivt höjdare!




 


2 kommentarer:

  1. Skrattade gott åt rubriken-kan misstolkas?! Älskade bilderna på hundarna-vad det var mysigt! Kram AC

    SvaraRadera
  2. Nä, menar du att rubriken kan misstolkas? Jag förstår inte alls vad du menar...:)

    SvaraRadera