söndag 1 mars 2015

Veckans pyssel...

Den här veckan har det inte blivit nått pysslande i vanlig form. Så vad har jag gjort i stället?

Dels har jag fastnat i lite smått beroende framkallande, hjärntvättande, avkopplande och frustrerande spel igen...


Sedan har VM i Falun hållit på... Heja Sverige!!!


Sedan tittar jag på Australiens mästerkock, råkade nog se vem som vann när jag letade efter bilden... Försöker radera det ur minnet!


Å till sist har jag varit så trött på kvällarna, och det trots att det är sportlov och det har varit kolugnt på jobbet...


Men idag hoppas jag få till lite pyssel med min quilt, och sedan är det Johan Olsson och grabbarna som behöver lite stöttning när de kör 5 milen. Till sist ska vi gå på bio och se "50 shades of Grey". Längtar...








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar