lördag 24 januari 2015

Nytt år, Nytt namn

Jag vaknade idag och fick helt plötsligt för mig att jag skulle byta namn på bloggen. Namnet bara satt i min skalle och jag gick på ett infall och bytte namn och adress. Den senaste tiden har det kliat lite i mig att få igång bloggandet igen och helt plötsligt så...

Pysslet just nu är en quiltad filt med 70 tals vibbar.
Designen är i princip två stora stjärnor.

Runt om stjärnorna är det vita fält som jag har dekorerat med ett eget mönster med 70 tals känsla i. Riktigt kul att rita på tyget!

Just nu är filten 80x160 cm vilket är lite smalt så jag måste bredda den. 
Så dagens projekt är att sy paneler på sidan om filten. Hoppas det blir ok:)

Ha en härlig lördag!



2 kommentarer:

  1. Hej syrran! SUPERKUL att du är igång och bloggar igen!!! Vad snyggt du har ritat- superhäftigt! Snacka om en egen stil på quiltingen!
    Syns snart,
    Storasyrran

    SvaraRadera