söndag 15 februari 2015

Alla hjärtan...

Den här veckans pyssel har bestått i att göra hjärtan till Anders, barnen, syrran och Mamma. Jag har använt mina nya pennor, som i den här takten kommer att vara slut snart, och skrivit små budskap och gjort lite dekorationer. Sedan har jag sytt fast tyget på ett annat tyg och sytt ett hjärta som jag har fyllt med vadd. 


På bilden är hjärtat jag gjorde till Anders. Inte så avancerat men jag tror att de uppskattade det ändå:) syrrans hjärta hittar du här. Till familjen gjorde jag oxå små kartonger som jag fyllde med hembakta chokladbollar och rischoklad. De uppskattades och försvann snabbt...

Kvällen tillbringade vi tillsammans med Syster och Mamma. Vi åt texmex, tittade på slalom och Mellon. Jag tyckte att det var ett starkt startfält och jag gillade många av låtarna. Jag håller tummarna för att Linus Svenning går vidare från andra chansen!
Anders goade ner sig bland kuddarna i soffan, men en kudde ville nog inte riktigt samarbeta med honom...


Hon ligger med kroppen åt mitt håll men det ser lite kul ut, och hon flyttade sig till ett lite mer bekvämt läge när jag flyttade lite på kuddarna. 



1 kommentar:

  1. Ja det är alltid en hård kamp hos er om soffplatser och kuddar - haha!

    SvaraRadera