torsdag 13 mars 2014

Tack så mycket

Ja, så var det dags att säga adjö till Avery och Owen och säga välkommen till Hope och Ryder istället. Jag har nu läst ut "The last boyfriend" och ska börja på tredje och sista boken "The perfekt Hope" i The Inn Boonsboro triologin. Den finns översatt till svenska också har jag sett på Adlibris, om du är nyfiken på boken, men inte vill ge dig på engelska böcker.
Som vanligt levererar Nora Roberts en underbar miljö, trovärdiga och individuella karaktärer, genomtänkt historia och en rent njutningsfull läsning. 


Sedan gillar jag just de här böckerna för känslan att hålla dem i handen är inte riktigt som vanligt. Omslaget har lite "sträv" struktur i papperet och sidorna är i ett mjukt natur papper. Sedan är vissa utav sidorna inte avskurna och raka som alltid annars utan de är rivna istället. Jag vet inte om det syns på bilden riktigt men jag tycker det är så härligt att hålla i en bok som känns! Som känns personlig, som känns induviduell, som känns som en bra historia!


Nä, nu ska jag sluta skriva och börja läsa istället!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar