söndag 2 mars 2014

Söndags pyssel

Söndag idag igen... Imorgon dags att jobba men idag står dagen tom, nästan. Svägerskan har fyllt år så vi ska åka dit och gratulera henne på eftermiddagen. Så igår sydde jag en kudde till henne i lappteknik. Jag hade lite dåligt med inspiration, mycket beroende på strul runt om i tillvaron skulle jag tro, men jag blev ändå nöjd med resultatet.
Jag ska bara åka en sväng till IKEA och köpa en innekudde. Det är först när man stoppar in en kudde som fodralet får riktigt "liv" och man kan se om den blev lyckad eller inte.
Sedan var ju frågon om jag ska sätta igång med ett nytt quilt projekt (på listan ligger ett överkast till våran säng och en filt till Simon) eller om jag ska "flyga" iväg med Nora Roberts till staden Boonsboro och träffa Owen och Avery?
Beslut, beslut...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar